Τετάρτη 24 Οκτωβρίου 2007

Ψυχραιμία

Αυτό χρειάζεται η ομάδα.

Δεν γίναμε ξαφνικά καμιά ευρωπαϊκή υπερδύναμη επειδή κερδίσαμε στη Βρέμη. Για να κερδίσεις το σεβασμό των «καλών» αντιπάλων σου, πρέπει να έχεις μια συνέχεια στα καλά αποτελέσματα και στις καλές εμφανίσεις. Εμείς είμαστε ακόμα στην αρχή και όλοι ευχόμαστε να συνεχίσουμε έτσι.
Σήμερα υπάρχουν ευνοϊκές συνθήκες για να μπορούμε να ονειρευόμαστε κάτι καλό. Αυτό το καλό μπορεί να είναι μια πολύ καλή εμφάνιση και αν έχουμε και τύχη, ακόμα και ένα καλό αποτέλεσμα.
Το πιθανότερο αποτέλεσμα το βράδυ είναι η ήττα και απλά εμείς πρέπει να προσπαθήσουμε να μειώσουμε αυτές τις πιθανότητες.

Τα θετικά για μας το βράδυ είναι ότι δεν έχουμε να χάσουμε τίποτα αφού στα χαρτιά είναι ένα από τα παιχνίδια που δεν υπολογίζεις βαθμούς, ότι πάμε με καλή ψυχολογία από τις τελευταίες καλές εμφανίσεις και ότι η Ρεάλ είναι κι αυτή στο ψάξιμο (όπως κι εμείς βέβαια).
Στα αρνητικά είναι η υπεραισιοδοξία που περνάει προς τα έξω. Αν απλά μόνο περνάει για να περνάει, είμαστε εντάξει, αν όμως όντως υπάρχει σε τέτοιο βαθμό είναι μάλλον επικίνδυνο. Δεν θέλει πολύ να σε πάρει η κάτω βόλτα εκεί μέσα και ν’ αρχίσεις να μετράς.

Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι παίζουμε με την Ρεάλ στην Ισπανία όπου…

ΚΑΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ, ΣΕ ΟΠΟΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ Η ΡΕΑΛ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΘΕΩΡΗΘΕΙ ΦΑΒΟΡΙ ΓΙΑ ΝΙΚΗ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΜΑΔΡΙΤΗ.

Πόσο μάλλον ο Ολυμπιακός, που δεν είναι ούτε Μπαρτσελόνα ούτε Μίλαν.

Εγώ είχα ξαναγράψει και πριν λίγο καιρό ότι προτιμώ μια νίκη στα μεταξύ μας παιχνίδια, παρά δύο ισοπαλίες.
Γιατί το να πούμε ότι θα κερδίσουμε δύο φορές σερί τη Ρεαλ, μάλλον επιστημονική φαντασία είναι. Αν μπορούσα να διαλέξω, θα διάλεγα μια ήττα εκεί και μια νίκη εδώ.
Στο C.L. οι βαθμοί είναι αυτοί που σου δίνουν την πρόκριση.

Το βράδυ θα τα μάθουμε όλα…

5 Σχολια:

kos7 είπε...

δεν ξέρω ρε στράτο τι μπορεί να γίνει το βράδυ αλλά αυτή η υπεραισιοδοξια δεν μου αρέσει.μπορεί να είμαι εγώ μίζερος αλλα αυτα τα διπλό στο μπερναμπέου ηχούν καλά στα αυτιά μου,ειλικρινά μακάρι να είμαι εγώ λάθος.

kos7 είπε...

δεν ηχούν ήθελα να γράψω

Stratos είπε...

Το έχω ξαναπεί...

Εγώ μέσα μου πιστεύω ότι θα κάνουμε διπλό.
Αλλά αυτό δεν έχει καμία σχέση με το τι είναι λογικό να γίνει.

Ανώνυμος είπε...

Στα αρνητικά είναι η υπεραισιοδοξία που περνάει προς τα έξω. Αν απλά μόνο περνάει για να περνάει, είμαστε εντάξει, αν όμως όντως υπάρχει σε τέτοιο βαθμό είναι μάλλον επικίνδυνο.

Ποσο το φοβομουν αυτο δεν φανταζεστε.Πιστευα και πολυ κακος απο μερους μου οτι ενταξει λογια λογια αλλα τα πραγματα ειναι διαφορετικα μεσα στο γηπεδο.Εν τελει, και το πιστευαν και το φωναζαν και το προσπαθησαν και χιλια μπραβο τους..

Stratos είπε...

Ποιο σοβαρή η ομάδα δεν γινόταν να είναι.

 

blogger templates | Make Money Online