Τετάρτη 17 Οκτωβρίου 2007

Καλή ευκαιρία

Για μένα το σημερινό παιχνίδι είναι μια καλή ευκαιρία για την εθνική να αποδείξει ότι όντως ήταν η καλύτερη ομάδα στον όμιλο μας.
Όχι μόνο σε ολοκληρη τη σειρά των αγώνων των προκριματικών, αλλά και καλύτερη από τις δυο βασικές της αντιπάλους, δηλαδή την Τουρκία και τη Νορβηγία.
Ίσως είναι και το μοναδικό που της έχει απομείνει να αποδείξει, μιας και η υπόθεση πρόκριση για την εθνική μας ομάδα, έχει εκτός συγκλονιστικού απροόπτου τελειώσει.

Με την Νορβηγία το αποδείξαμε κερδίζοντας τη στο Καραϊσκάκη και παίρνοντας ένα πανάξιο Χ στη Νορβηγία κάτω από αντίξοες διαιτητικές συνθήκες. Δεν υπάρχει φαντάζομαι ούτε ένας που να πιστεύει ότι οι Νορβηγοί ήταν καλύτεροι απ’ εμάς, είτε στο σύνολο των αγώνων είτε στα μεταξύ μας παιχνίδια.
Με αυτούς καθαρίσαμε... είμαστε κομπλέ.

Με την Τουρκία όμως έχουμε μια εκκρεμότητα. Το βαρύ 1-4 στο Καραϊσκάκη. Δεν μ’ αρέσουν οι εθνικιστικές φαμφάρες στον αθλητισμό γι’ αυτό η μόνη εκδίκηση που μπορεί να πάρει η εθνική μας το βράδυ, είναι η αγωνιστική εκδίκηση εντός του γηπέδου. Μια εκδίκηση που θα συνεπάγεται με μια καλή εμφάνιση και ένα καλό αποτέλεσμα που μπορεί να είναι και το Χ.
Μια απόδειξη ότι το 1-4 ήταν ένα τυχαίο (που για μένα σ’ ένα μεγάλο βαθμό ήταν) αποτέλεσμα, απ’ αυτά που συμβαίνουν πολλές φορές στο ποδόσφαιρο και που σε καμία περίπτωση δεν αντικατοπτρίζει την ποιότητα και την αξία των δύο ομάδων.
Οι συνθήκες θεωρητικά ευνοούν την ομάδα μας, μιας και δεν έχει το άγχος και τα προβλήματα, αγωνιστικά και έξω αγωνιστικά που έχουν οι Τούρκοι. Είναι μια ευκαιρία να παίξουν για την πάρτη τους και τον προπονητή τους και να αποδείξουν ότι είναι καλύτεροι και από τους Τούρκους και ότι η πρωτιά στον όμιλο δεν κρίθηκε από την τύχη που εμείς είχαμε ενώ αυτοί όχι.

Είναι μια καλή ευκαιρία, να εξαφανίσουν και την παραμικρή αμφιβολία που μπορεί ίσως να υπάρξει εντός κι εκτός Ελλάδος, για την δίκαιη πρωτιά μας στον όμιλο.

5 Σχολια:

dora είπε...

Τι να σου πω ρε Στράτο. Εγώ έχω μια διαίσθηση για νίκη. Ελπίζω να βγει αληθινή..
vertigoal.blogspot.com

Stratos είπε...

Εγώ με την εθνική δε το ρισκάρω συχνά με διαισθήσεις. (:D)

dora είπε...

Για τα adsense το έκανα ήδη. Για τα labelsτο δοκίμασα αλλά δεν μου αρέσει γιατί χρησιμοποιώ πολλά διαφορετικά και μου έβγαλε μια λίστα ένα κατεβατό. Ευχαριστώ πολύ πάντως για την παρέμβαση, κάθε συμβουλή είναι χρήσιμη.
Θέλω να σε ρωτήσω και εγώ κάτι. Εσύ γιατί δεν χρησιμοποιείς τα adsense; Φαντάζομαι ξέρεις ότι μπορείς να βγάλεις κάποια λεφτά.
Γιατί να τα χάνεις;

Stratos είπε...

Το Blog το αντιμετωπίζω σαν το χώρο που μπορώ να γράφω την άποψη μου για κάποια πράγματα και αν τύχει κάποιος να τη διαβάσει και να πει κι αυτός τη δικιά του ακόμα καλύτερα.

Το βλέπω σαν ένα χώρο δικό μου που έχει ανοιχτή την πόρτα για να μπει όποιος θέλει.
Ένα χώρο που ίσως αποτελέσει τη στάση μιας μικρής διαδικτυακής παρέας.

Μόνο αυτό και τίποτα περισσότερο.

Κάτι τέτοιο μου φαίνεται ότι θα αλλοίωνε τον αρχικό σκοπό της δημιουργίας του.

Έτσι κι αλλιώς εμείς οι πλούσιοι δεν έχουμε ανάγκη. (:D)

Μην το πιστέψεις...

dora είπε...

Μου αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι αν και "πλούσιος"....χαχαχα...εμένα από την άλλη μεριά δεν με χαλάει να λέω τη γνώμη μου και να βγάζω και τον καφέ μου. Η γιαγιά μου μου έλεγε "μάζευε κι ας είναι ρόγες". Εγώ φυσικά ποτέ μου δεν την άκουσα...
Anyway...Εύχομαι να δούμε πρώτα απ' όλα ένα καλό παιχνίδι απόψε και να κερδίσει η Εθνική!!!

 

blogger templates | Make Money Online