Τετάρτη 31 Οκτωβρίου 2007

Ανέκδοτο

Τρεις συνταξιούχοι στο καφενείο…
-Θανάσης :
Αφήστε ρε παιδιά δεν περίμενα ότι θα καταντήσω έτσι. Προχθές μου ζήτησε η εγγονή μου να την διαβάσω και δεν έβλεπα τα γράμματα. Ποιος εγώ που χτύπαγα πουλί στα διακόσια μέτρα.
-Κώστας :
Που να δείτε τι έπαθα εγώ. Πήγα να δω ένα φίλο, τον Μήτσο που μένει στον πρώτο όροφο, μόνο δεκαεπτά σκαλοπάτια και φούσκωσα. Ποιος εγώ που για προθέρμανση έτρεχα μαραθώνιο.
-Πάνος :
Και που να σας πω τι έχω πάθει εγώ. Προχθές ήρθε η Φελίτσια να μου καθαρίσει το σπίτι. Ανέβηκε στην σκάλα , εγώ από κάτω κοίταζα. Έχει ένα κώλο, κάτι πόδια και γαμώ . Την κατέβασα από την σκάλα, το ένα έφερε το άλλο και την πήδηξα. Όταν τελειώσαμε γυρνάει θυμωμένη και μου λέει. Αμάν κύριε Πάνος τρίτη φορά σήμερα , τι έχετε πάθει!
Είδατε ρε παιδιά, ΞΕΧΝΑΩ, ΞΕΧΝΑΩ.

2 Σχολια:

Ανώνυμος είπε...

ωραιο ανεκδοτο

Ανώνυμος είπε...

καλο.

 

blogger templates | Make Money Online