Τρίτη 25 Σεπτεμβρίου 2007

Με προσβάλουν

Χθες ξέχασα να αναφερθώ στο πρωτοσέλιδο του «Πρωταθλητή» το οποίο είδα αργότερα και ήταν αυτό :



Δεν ξέρω για τους υπόλοιπους γαύρους, αλλά εμένα προσωπικά τέτοιου είδους πρωτοσέλιδα με προσβάλουν, πρώτα απ’ όλα σαν άνθρωπο και μετά σαν οπαδό. Δεν ξέρω ποιους ανθρώπους αντιπροσωπεύουν, εμένα πάντως όχι και εύχομαι και πολλούς από εσάς.
Είτε το θέλουμε είτε όχι, τα οπαδικά έντυπα των ομάδων έμμεσα εκπροσωπούν και τους οπαδούς των ομάδων αυτών. Δεν θα κρίνω αν αυτό είναι σωστό ή όχι, αλλά δυστυχώς ή ευτυχώς πιστεύω ότι αυτό συμβαίνει.
Επειδή δεν θα ήθελα να χαρακτηρίζομαι σαν οπαδός από ενέργειες για τις οποίες υπεύθυνοι είναι άλλοι, γράφω την ένσταση μου για να διαχωρίζω τη θέση μου από κάθε είδους πρωτοσέλιδο, απ’ όπου και αν προέρχεται και προσβάλει την αισθητική μου.

Ευτυχώς δεν είμαστε όλοι ίδιοι και δεν έχουμε και την ίδια ποιότητα.

ΥΓ. αν όντως επενέβη εισαγγελέας όπως γράφει σήμερα ο «Πρωταθλητής» με έκπληξη κιόλας (!!!!), θα ήταν ευχής έργο να γίνει μια αρχή επιτέλους και να σταματήσουν αυτού του είδους τα προσβλητικά πρωτοσέλιδα, που το μόνο κάνουν είναι να μας δείχνουν το επίπεδο μας (κοινωνικό και ποδοσφαιρικό γιατί είναι αλληλένδετα) και να φανατίζουν τους ανεγκέφαλους και ανασφαλείς οπαδούς.

4 Σχολια:

kos7 είπε...

Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου.΄Τέτοιου είδους πρωτοσέλιδα υποτιμάνε και προσβάλλουν τόσο τους αναγνώστες όσο και τους οπαδούς της ομάδας μας.Δεν έχουμε ανάγκη σαν ολυμπιακοι φίλαθλοι να προσβάλουμε τον ποιοδήποτε με τετοιο τρόπο,μας αρκει η δυναμική της ομάδας.Πρέπει επιτελους ολοι να αλλαξουμε επίπεδο.

Stratos είπε...

Να σου πω την αλήθεια, δεν είμαι και πολύ αισιόδοξος.

kos7 είπε...

πρέπει ο καθένας μας να κανει την αυτοκριτική του και να βελτιώσει τον εαυτό του και σιγα σιγα ολα μπορούν να γίνουν .το ζητούμενο είναι αν θέλουμε να γίνουν.

Stratos είπε...

Κάποιοι θέλουν και κάποιοι δεν τους αφήνουν.

Αυτό πιστεύω

 

blogger templates | Make Money Online