Τρίτη 15 Ιανουαρίου 2008

Λέω εγώ…

Σε μια αγωνιστική όπου οι περισσότερες ομάδες είχαν παράπονα από τη διαιτησία (αυτό βέβαια δεν αποτελεί και είδηση), με κάποιες απ’ αυτές τις ομάδες να βγάζουν ανακοινώσεις και να διαμαρτύρονται δικαίως…

Κανένας διαιτητής ή επόπτης δεν παραπέμπτικε… ήταν όλοι άψογοι…

Πως μπορεί να δεχθεί κάποιος τώρα, ότι δεν κρύβεται κάτι πίσω από αυτή την ολική αθώωση ;
Μήπως έπρεπε να «αθωωθεί» ο Καλόπουλος και ο Κάκος για ευνόητους λόγους και πήρε η μπάλα και τους υπόλοιπους ;

Λέω εγώ τώρα…

3 Σχολια:

Γιωργος Κεντρωτης είπε...

Στράτο μου, τα έχουμε πει χίλιες φορές. Μας την έχουν στημένη. Τί περιμένεις;Εμείς πρέπει να λάβουμε τα μέτρα μας, να ξεπεράσουμε το στήσιμο. καλημέρα.

Stratos είπε...

Φίλε Γιώργο, έχω ένα σενάριο στο μυαλό μου (στο οποίο έχουμε ενεργό ρόλο), αλλά μετά θα μπούμε στη σφαίρα της συνομοσιολογίας και δεν θέλω γιατί θα ξεφύγουμε από τα αγωνιστικά που είναι και τα σπουδαιότερα.

Ανώνυμος είπε...

Καλα ο κακος ξερουμε γιατι δεν τιμωρηθηκε.. αλλιως ποιος θα επαιζε την αυριο.. Ο καλοπουλος ομως ρε καραγκιοζηδες? Τιποτα ετσι? Λαδι..
Ο Ολυμπιακος επισης κληθηκε σε απολογια
1)για συμπεριφορα των φιλαθλων στον αγωνα με τον βαζελο
2)για τον ιδιο λογο.. στους νεους !!!

μα κανεις δεν τιμωρησε τον σοφερ..
και στο τελος αμα ξεσπασει ο κοσμος ρε καφροι θα λετε για εγκληματιες οπαδους..

Αντε για να μην πω να βγει το διχτυ να γινει της ριζουπολης και να τελειωνει το παραμυθι.που θα ερχεται και ο καθε πικραμενος παιχτης και θα κανει σους μπροστα στην 7.

 

blogger templates | Make Money Online