Σάββατο 17 Νοεμβρίου 2007

17 Νοέμβρη

Τότε που συνέβησαν όλα αυτά στο Πολυτεχνείο δεν είχα γεννηθεί ακόμα, έτσι δεν μπορώ να έχω ο ίδιος ακριβή εικόνα των γεγονότων που διαδραματίζονταν όλα αυτά τα χρόνια, με αποκορύφωμα το Πολυτεχνείο.
Ότι ξέρω, είναι απ’ αυτά που έχω δει στην τηλεόραση και απ’ αυτά που έχω διαβάσει και ακούσει.
Αυτό που μπορώ να πω εγώ σαν μεταγενέστερος, είναι ότι θα πρέπει με ταπεινότητα να τιμούμε και να σεβόμαστε τη μνήμη αυτών των ανθρώπων που είχαν το θάρρος να αντισταθούν και να μην ξεχνάμε ποτέ τον λόγο που θυσιάστηκαν.

Στο παρακάτω link υπάρχει ένα μικρό αφιέρωμα :

Η εξέγερση του Πολυτεχνείου - 17 Νοέμβρη 1973

2 Σχολια:

Elias είπε...

Αυτό το "θυσιάστηκαν" δεν το κατάλαβα.

Stratos είπε...

Όταν κάποιοι άνθρωποι επιλέγουν να βάλουν τα ιδανικά και τα πιστεύω τους πάνω απ’ τη ζωή τους και όταν αυτά ταυτίζονται και με το γενικότερο καλό, εγώ αυτό το αντιλαμβάνομαι σαν θυσία.

Τι δεν κατάλαβες ;
Πες μου τι θες να πεις...

 

blogger templates | Make Money Online