Δευτέρα 16 Μαρτίου 2009

Ολυμπιακός – Ηρακλής 5-0

Ωραίο παιχνίδι…
Και ακόμα ομορφότερο στο δεύτερο ημίχρονο που βάλαμε κι όλα τα γκολ.
Χθες πραγματικά η ομάδα ήταν εντυπωσιακή. Χαιρόσουν να τη βλέπεις, ειδικά η φάση του δεύτερου γκολ από το τακουνάκι του Μπελούτσι, ήταν το κάτι άλλο. Όχι βέβαια ότι τα γκολ που ακολούθησαν υστέρησαν, αλλά αυτό ήταν το σημείο αναφοράς μιας εξαιρετικής εμφάνισης.

Από την άλλη δεν μπορώ να παραβλέψω ότι ήταν κι ένα παιχνίδι χωρίς ιδιαίτερο άγχος για εμάς, απέναντι σε μια ομάδα που δεν ξέρει να κλείνεται και παίζει ανοιχτό ποδόσφαιρο, δίνοντας την ευκαιρία με τον τρόπο που παίζει, σε έναν αντίπαλο όπως ο Ολυμπιακός που έχει πολλούς ποιοτικούς ποδοσφαιριστές, να βρούνε χώρους και να ξεδιπλώσουν το ταλέντο τους.

Μακάρι να ακολουθήσουν και στη συνέχεια αντίστοιχες εμφανίσεις, αν και όταν έπρεπε να τις κάνουμε δεν τις κάναμε.

2 Σχολια:

Unknown είπε...

Γεια χαρά φίλε stratos και εγώ Ολυμπιακός είμαι και οπαδός της Λιβερπουλ.
Το είδε το ματσάκι και στο Α ημίχρονο ξενέρωσα με την ομάδα στο δεύτερο μου άρεσε.
Αλλά τι να πείς
Ελληνικό ποδόσφαιρο είναι αυτό
Βέβαια απο την άλλη μπροστά στο Μεγαλείο της μεγάλης ομάδας του Λιμανιού όλη κάνουμε ησυχία.
http://www.youtube.com/watch?v=wnanNAZbCYk

Τα ξαναλέμε και πέρνα μια βόλτα απο το blog μου να τα λέμε

ΥΓ
Θα σε έχω υπόψιν για διάβασμα αν μπορείς κάνε και εσύ το ίδιο αν σου αρέσει το δικό μου blog

Stratos είπε...

Να 'σαι καλά ρε φίλε και θα "περνάω". :)

 

blogger templates | Make Money Online