Τρίτη 12 Αυγούστου 2008

Κριστιάν Ραούλ Λεντέσμα

Με αφορμή αυτό που διάβασα στον sport-fm, από την συνέντευξη που έδωσε ο Λεντέσμα στη SportDay :

Πιστεύεις ότι φεύγεις λόγω του τραυματισμού σου;

«Θα πρέπει να ρωτήσετε τον Ολυμπιακό για τον λόγο, αλλά ξεχνάνε πολύ γρήγορα. Εγώ αρχικά είχα έναν τραυματισμό, που έπρεπε να μείνω έξω 1,5 με δύο μήνες. Με πίεσαν για να γυρίσω νωρίτερα και επέστρεψα στον μήνα, επειδή υπήρχαν σημαντικά παιχνίδια. Έπρεπε να αγωνιστώ και να αποκτήσω πάλι ρυθμό για τα παιχνίδια με την Τσέλσι. Συμφώνησα να γυρίσω νωρίτερα, αλλά στο τέλος έβλαψα τον εαυτό μου, διότι δεν είχα αποθεραπευτεί πλήρως και αυτό μου άφησε προβλήματα. Από τότε όσους τραυματισμούς είχα ήταν λόγω της παλιάς αποθεραπείας που έγινε γρήγορα. Τότε θεωρούσα πως ήταν ένας από τους πιο σημαντικούς αγώνες και έπρεπε να παίξω, αλλά τώρα το πληρώνω εγώ και φεύγω για τους τραυματισμούς, αν και εγώ δεν πιστεύω ότι είναι αυτός ο πραγματικός λόγος. Αυτά πάντως έχει το ποδόσφαιρο».

Επειδή πρόωρη επιστροφή τραυματία, έχει ξανασυμβεί στον Ολυμπιακό και με χειρότερα μάλιστα αποτελέσματα δεν έχω λόγο να μην τον πιστέψω.
Όσο για το «ξεχνάνε πολύ γρήγορα» τα λόγια περιττεύουν…
Θεωρώ ότι ο Λεντέσμα πρόσφερε τα μέγιστα στην ομάδα όσο αγωνίστηκε και ήταν από τους βασικόυς συντελεστές της πολύ καλής (πέραν κάθε προσδοκίας) ευρωπαϊκής πορείας της ομάδας.
Ολυμπιακός δεν είχε ανάγκη τον Λεντέσμα για κερδίζει την κάθε Καλαμαριά.
Πιστεύω ότι δικαιούταν μια ευκαιρία ακόμη, γιατί απέδειξε ότι την άξιζε. Το τι θα γινόταν με τον αριθμό των ξένων ήταν θέμα της διοίκησης και του ανύπαρκτου προγραμματισμού της.

Αλλά ο λόγος είναι πολύ πιθανό να ήταν και αυτός :

Από πρόσωπα, ποιον θα θυμάσαι περισσότερο;

«Η αλήθεια είναι ότι με τον Λεμονή αισθανόμουν καλύτερα. Είναι ο προπονητής που πήρε το καλύτερο από μένα, με εμπιστεύτηκε. Είχα αυτοπεποίθηση με αυτόν. Για μένα είναι ο καλύτερος προπονητής που είχα στον Ολυμπιακό».

Καλή τύχη του εύχομαι…

3 Σχολια:

George είπε...

ασε φιλε, απο οπου και να τους πιασεις βρωμαει....

Stratos είπε...

Ανεξήγητα πράγματα ρε φίλε...

Ανώνυμος είπε...

Στεναχωριεμαι γιατι τον ειχα πιστεψει πολυ αυτο τον παιχτη.. Ειναι το καλυτερο αμ χαφ που εχω δει στον Ολυμπιακο μαζι με τον Καρεμπε. Δυστυχως ομως..

 

blogger templates | Make Money Online