Πέμπτη 29 Μαΐου 2008

Περί Βαλβέρδε

-όσο αφορά τον ίδιο, ο άνθρωπος είναι κανονικός προπονητής.

-ο άνθρωπος σίγουρα δε ξέρει που έμπλεξε.

-οι ικανότητες του Βαλβέρδε και του κάθε προπονητή, είναι δευτερεύουσας σημασίας για την ομάδα μας.

-ο πρόεδρος έφερε προπονητή, αυτόν που ήθελε ο Ίβιτς και το πλήρωσε με διαζύγιο.

-ο πρόεδρος έφερε προπονητή που δουλεύει με νέους, ότι δλδ έκανε κι Λεμονής πέρσι.

-ο πρόεδρος έφερε προπονητή για να συνεχίσει την ήδη πετυχημένη περσινή χρονιά στην Ευρώπη, την οποία πλήρωσε με απόλυση ο Λεμονής.

-αυτό που πρέπει να κοιτάξουμε εμείς οι οπαδοί, είναι ποιος θα είναι ο βοηθός του Βαλβέρδε, αφού κάποια στιγμή σίγουρα θα αναλάβει αυτός.

-ο Βαλβέρδε θα έχει, για κανά χρόνο περίπου, τέτοια αβάντα από τον τύπο (είτε την έχει ανάγκη είτε όχι), που μέχρι κι κλανιές του θα μυρίζουν άνοιξη.

-ο πρόεδρος έφερε τον Βαλβέρδε για να τον απολύσει κάποια στιγμή, χωρίς να τρέχει απαραίτητα κάποιος σοβαρός λόγος, να πάρει χωρίς αυτόν το πρωτάθλημα και να αποδείξει σε όλο τον κόσμο ότι ο πρόεδρος είναι τελικά ο καλύτερος προπονητής στην Ευρώπη.

2 Σχολια:

sotosfp7 είπε...

Καλησπέρα φίλε μου.Πολύ ωραίο το blog σου.Θέλω να το βάλω στα αγαπημένα μου σε μια στήλη.Θες να βάλεις και εσύ το δικό μου?Το blog μου ειναι το athlitikanea.blogspot.com
Αν θες να επικοινωνήσεις μαζί μου στείλε στο sotosfp7@yahoo.gr

Stratos είπε...

Δεν έχω πρόβλημα φίλε...

 

blogger templates | Make Money Online