Πέμπτη 1 Μαΐου 2008

Αποτυχημένα Φλερτ

Άντρας: Κούκλα μου που ήσουν όλη τη ζωή μου ;;;
Γυναίκα: Κρυβόμουν από εσένα...

Άντρας: Είμαι φωτογράφος. Ψάχνω για ένα πρόσωπο σαν και το δικό σου !
Γυναίκα: Είμαι πλαστική χειρουργός. Ψάχνω για ένα πρόσωπο σαν και το δικό σου !

Άντρας: Καλησπέρα. Δεν είχαμε βγει ραντεβού μια φορά ; Ή μήπως δύο ;
Γυναίκα: Μάλλον μία φορά. Δεν κάνω ποτέ το ίδιο λάθος δύο φορές !

Άντρας: Θα ήθελες να βρεθούμε αυτό το Σάββατο ;
Γυναίκα: Λυπάμαι. Θα έχω πονοκέφαλο αυτό το Σαββατοκύριακο !

Άντρας: Βλέποντας το πρόσωπό σου, πρέπει να γυρίζουν πολλά κεφάλια !!
Γυναίκα: Και βλέποντας το δικό σου, πρέπει να γυρίζουν αρκετά στομάχια !

Άντρας: Έλα, μην είσαι ντροπαλή, ζήτα μου να βγούμε !
Γυναίκα: Βεβαίως, βγες έξω !

Άντρας: Πιστεύω ότι θα μπορούσα να σε κάνω πολύ ευτυχισμένη...
Γυναίκα: Γιατί; Φεύγεις ;

Άντρας: Τι θα απαντούσες αν σου ζητούσα να με παντρευτείς ;
Γυναίκα: Τίποτα. Δεν μπορώ να μιλάω και να γελάω ταυτόχρονα.

Άντρας: Μπορώ να έχω το ονοματάκι σου ;
Γυναίκα: Γιατί, δεν έχεις δικό σου ;

Άντρας: Θέλεις να πάμε να δούμε μια ταινία;
Γυναίκα: Όχι, την έχω δει.

Άντρας: Νομίζω ότι κάπου σε έχω ξαναδεί !
Γυναίκα: Όντως. Γι' αυτό το λόγο δεν έχω ξαναπάει εκεί.

Άντρας: Η θέση δίπλα σου είναι άδεια ;
Γυναίκα: Ναι, και θα είναι και η δικιά μου αν καθίσεις...

Άντρας: Το κορμί σου είναι σαν ναός !
Γυναίκα: Λυπάμαι, δεν έχω λειτουργία σήμερα.

Άντρας: Αν μπορούσα να σε δω γυμνή, θα μπορούσα να πεθάνω ευτυχισμένος.
Γυναίκα: Αν σε έβλεπα γυμνό, θα πέθαινα και εγώ.... από τα γέλια !

 

blogger templates | Make Money Online