Τρίτη 22 Απριλίου 2008

Ο γραφικός κύριος Ρίμπο

Αντιγράφω από το blog ΕΡΥΘΡΟΛΕΥΚΟ ΜΕΤΕΡΙΖΙ, τις σημερινές δηλώσεις του «τεράστιου» Ριβάλτο :

Ριβάλντο: "Αισθάνομαι πολύ άσχημα, είμαι αηδιασμένος. Θεωρώ ότι είμαστε πρωταθλητές, γιατί εμείς πήραμε τους περισσότερους βαθμούς μέσα στο γήπεδο και αυτό δεν μπορεί να το αμφισβητήσει κανείς. Έχω κατακτήσει 3 πρωταθλήματα με τον Ολυμπιακό.
Όταν δούλευα εκεί άκουγα τι συνέβαινε αλλά δεν ήξερα. Τώρα που είμαι σε άλλη ομάδα βλέπω όλα όσα γίνονται εκτός αγωνιστικών χώρων. Άκουγα ότι πολλοί υπάλληλοι της ομοσπονδίας δούλευαν για τον Ολυμπιακό. Αγαπώ πολύ το ποδόσφαιρο, αλλά πλέον αμφιβάλω και για τα τρία πρωταθλήματα που πήρα στον Πειραιά.
Αυτό που ξέρω είναι ότι εμείς πολεμήσαμε έντιμα και με αξιοπρέπεια και είμαστε οι αληθινοί πρωταθλητές, δεν είναι αυτοί. Είπα κι εγώ να παίξουμε με τη δεύτερη ομάδα, όμως είναι η τελευταία μου χρονιά στην ΑΕΚ και θα παίξω στα πλέι οφ για να τιμήσω τη φανέλα και εσάς τους συμπαίκτες μου".

Πόσο δικαιωμένος νιώθω, όταν πέρσι περίπου τέτοιο καιρό, έγραφα στο παλιό μου blog, το ΕΝΤΟΣ ΕΔΡΑΣ, πόσο μεγάλη χαρά ένοιωθα που έφευγε ο Ριβάλντο, αποκαλώντας τον «παρτάκια»…

Δεν συμφωνούσα με τον τρόπο που του φέρθηκαν πέρσι, όχι τόσο για τον Ριβάλντο, όσο για το ότι τα ίδια έκαναν και σε παίχτες που δε το άξιζαν και αυτό φαίνονταν να γίνεται συνήθεια στον Πειραιά. Αυτή η συμπεριφορά σε παίχτες δηλαδή.
Χάρηκα που εκτέθηκε ο Κόκκαλης για αυτές του τις συμπεριφορές εκείνη την εποχή, και παράλληλα γιατί έφυγε από την ομάδα ο Ριβάλντο. Ήταν ο τέλειος συνδυασμός για μένα.

Αποκαλούσα (και αποκαλώ ακόμα) τον Ριβάλντο παρτάκια, γιατί τέτοιος ήταν και εξακολουθεί να είναι.
Μεγαλύτερη απόδειξη δεν είναι οι τελευταίες γραφικές δηλώσεις που κάνει, ούτε οι περσινές τάχα μου δωρεές στα ιδρύματα, παρουσία 50 καμερών και 10 καναλιών για να μας δείξει ο «εβραίος», πόσο υπεράνω χρημάτων είναι για να πικάρει τον Κόκκαλη.
Η μεγαλύτερη απόδειξη, είναι ότι δεν χρωστάει για την πάρτη του καλή κουβέντα, ούτε ένας πρώην συμπαίχτης του. Για να μην πω και πολλοί νυν.

Επιθυμία μου είναι να παραμείνει στην ΑΕΚ και του χρόνου, για να μας διασκεδάσει ακόμα περισσότερο εκθέτοντας τον εαυτό του και όλους τους αυλοκόλακες, που θεοποιώντας τον κονομάνε.

4 Σχολια:

Γιωργος Κεντρωτης είπε...

Το κακό είναι ότι το θρασύδειλο τομάρι θα την κάνει και θα φύγει. Να πάει στο διάβολο και να του τύχουνε όλα τα κάκα και οι δυστυχίες του κόσμου μαζί σε μία ώρα. Και είμαι πολύ ψύχραιμος, όταν γράφω τα παραπάνω λόγια εγώ, που τον υποστήριζα και μετά την τεσσάρα από την ΑΕΚ... Πέταξα ό,τι είχα δικό του.

Stratos είπε...

Φίλε Γιώργο, κάλιο αργά παρά ποτέ...

Ανώνυμος είπε...

Ειναι τοσο λιγος που αυτα που νιωθω μεσα μου απο την ωρα που ειδα τι εκανε και τι ειπε απο το ματς με τον αστερα και μετα,δεν μπορω να τα εκφρασω με λογια.

George είπε...

http://thegreatcaptain.blogspot.com/

είστε ολοι καλοδεχουμενοι...

 

blogger templates | Make Money Online